Teleconverse staat voor kwalitatieve verkoop. Hierbij streven wij naar een hoge compliance en klanttevredenheid. Onze verkoop gaat verder dan cold-calling, wij zorgen dat uw klant een relatie voor de lange termijn met u aangaat.

Dit kunnen wij alleen realiseren met een top team aan call-agents. Onze medewerkers doorlopen een uitgebreid inwerkprogramma. Dit wordt gedurende de loopbaan opgevolgd door trainingen. Deze trainingen worden afgestemd op de behoefte van de medewerker.

Net als voor klanten geldt: een tevreden medewerker draagt bij aan een positieve relatie. Hierdoor stijgt de motivatie en dit heeft een positieve invloed op ons resultaat. 

ONZE WERKWIJZE

  • Stap 1

    Analyse van onderneming en doelgroep definiëren

  • Stap 2

    Commerciële insteek vaststellen en medewerkers opleiden

  • Stap 3

    Start van de campagne

  • Stap 4

    Rapportage en evolutie samen bespreken en indien nodig bijsturen

Start typing and press Enter to search